Saturday, 10 December 2011
Tesco berubah kepada Homeplus
Disebalik kegairahan Hypermarket-hypermarket besar bersaing melalui perbandingan harga, Tesco di South Korea mengambil langkah yang berbeza iaitu bersaing dengan menghasilkan satu sistem pembelian yang memudahkan pengguna tempatan, membeli barangan harian dimana sahaja, tidak perlu ke hypermarket! Ini merupakan langkah marketing yang bijak dengan tidak hanya mengikut trend semasa, akan tetapi menggunakan cara lain untuk bersaing dengan hypermarket yang lain. Moga ini juga menjadi inspirasi dalam kita menghasilkan sesuatu kempen yang berkesan serta "out of the box". Enjoice!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Blog Archive
-
▼
2011
(14)
-
▼
December
(11)
- 3D animation by zeitguised
- Animasi Logo SyFy
- Coke 3D animation by Jason Conradt
- Makanan Yang Mewakili Negara Masing-Masing
- Definisi Poster
- Revolusi Produk Apple
- Infografik Kerenah Pekerja Advertising Agency
- Di Sebalik Tabir Vancouver Winter Olympic 2010
- Konsep Masa Hadapan Microsoft
- Pandurama Art Gallery Tv Promo! { Art is now affor...
- Tesco berubah kepada Homeplus
-
▼
December
(11)
No comments:
Post a Comment